Παναγιώτα Κυριαζάκου

Διατροφολόγος

    • Contrast
    • Layout
    • Font

Κλείστε το ραντεβού σας: 2313079972

Δεν υπήρξε, δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει υγιεινή διατροφή, ούτε πρόγραμμα απώλειας βάρους, χωρίς γλυκό!

Το θέμα είναι:

  • Κάθε πότε;

Όχι κάθε μέρα, όχι όποτε μας προσφέρεται, ούτε όποτε το βλέπουμε μπροστά μας. Όποτε νιώθουμε πραγματικά την ανάγκη να το φάμε, σε συχνότητα ανάλογη με τις ανάγκες μας και την διατροφική κατάσταση του καθενός. Ίσως μια δυο φορές την εβδομάδα, ιδανικά μετά το γεύμα μας. Οι γυναίκες το χρειάζονται πιο πολύ ορισμένες ημέρες του κύκλου για ορμονικούς λόγους.

  • Τι;

Ένα ελαφρύ γλυκάκι, παραδοσιακό και κατά προτίμηση χειροποίητο είναι μια καλή επιλογή. Όπως αυτό το ΡΥΖΟΓΑΛΟ.

  • Πως;

Με ελαφρύ γάλα και μπόλικη κανέλα! Την κανέλα τη συναντούμε ως συστατικό των περισσότερων παραδοσιακών γλυκών. Σαν να ήξεραν οι παλιοί την ικανότητα της να εξισορροπεί την επίδραση της ζάχαρης στον οργανισμό…

ΡΥΖΟΓΑΛΟ

Για 5 μερίδες:

_________________________

110γρ ρύζι γλασέ

115γρ νερό

1 λίτρο γάλα με 1,5% λιπαρά

100γρ ζάχαρη καστανή

2 κουταλιές κορν φλάουρ

βανίλια κατα βούληση

κανέλα αρκετή

Ζεσταίνουμε το νερό. Προσθέτουμε το ρύζι και βράζουμε μέχρι να απορροφηθεί το νερό. Διαλύουμε το κορν φλάουρ σε λίγο κρύο γάλα. Ζεσταίνουμε το υπόλοιπο σε μια κατσαρόλα. Μόλις αρχίσει να βράζει, προσθέτουμε το ρύζι. Σιγοβράζουμε για 20΄, ανακατεύοντας συνεχώς με μια ξύλινη σπάτουλα, για να μην κολλήσει. Προσθέτουμε τη ζάχαρη, την βανίλια και το κορν φλάουρ. Συνεχίζουμε να ανακατεύουμε μέχρι να πήξει. Το κατεβάζουμε από τη φωτιά και το μοιράζουμε σε 5 μπολάκια. Περιμένουμε λιγάκι να κρυώσει και να σταθεροποιηθεί κι άλλο και πασπαλίζουμε με μπόλικη κανέλα. Σερβίρεται ζεστό ή κρύο. (250 kcal ανά μερίδα)

Πρόσφατα Άρθρα